A készleten lévő termékeket 1 munkanapon belül fel tudjuk adni.
Kérem rakja kosárba a kinézett terméket, rendelje meg.
Először kap egy automatikus emailt, ha ezt nem kapta meg kérem értesítsen.
A rendelés feldolgozásakor felhívjuk hogy mikor adjuk fel a csomagot.
Amennyiben olyan alkatrészt rendelt ami nincs készleten, rendelés feldolgozásakor felhívjuk hogy melyik nap tudjuk feladni, valamint a készleten nem lévő termékek ára változhat, ha ez változik akkor ezt is jelezzük.
A megrendelt alkatrészeket személyesen is át lehet venni, ilyenkor is kérjük, hogy a webshopban rendelje meg, és jelölje be a személyes átvételt, amint beérkezett a megrendelt alkatrész vagy alkatrészek, akkor felhívjuk.
Telefonszám munkaidőben: 06 62 243 623
Telefonon nem tudunk rendelést felvenni!
Garancia vagy probléma esetén:
A megrendelt alkatrészeket csak szakszervizben szereltesse be, mert bármilyen alkatrész probléma esetén szükségük van (még egy csavarnál is):
A székszerviz által elvégzett beszerelés számlájának a másolata.
A székszerviz által feltárt hiba jegyzőkönyvének a másolata.
A szakszerviz által kiállított mérési jegyzőkönyv másolata.
A nagykereskedelmi cégek vagy az alkatrész gyártók csak ezekkel az iratokkal visszaküldött alkatrészek garanciális problémái vizsgálja felül!