Az üzlet és a honlap termékkínálata között eltérés lehet, mielőtt elindulna személyesen vásárolni, előtte kérem érdeklődjön a kinézett termék meglétéről!
Kellemes böngészést kívánok!
A webshopban fent lévő termékek 70%-át 24-órán belül fel tudjuk adni.
A webshopban fent lévő termékek 20%-át 48-órán belül fel tudjuk adni.
A webshopban fent lévő termékek 10%-át 5-9 munkanapon belül fel tudjuk adni.
Kérem rakja kosárba a kinézett terméket, rendelje meg.
Először kap egy automatikus emailt, ha ezt nem kapta meg kérem értesítsen.
Ezért kérem figyelje a beérkező e-maileket, nézze meg a spam vagy levélszemetek között is.
Jelezze ha nem kapott emailt!
A rendelés feldolgozásakor felhívjuk!
A rendelés megadásakor van üzenetnek hely, ide lehet írni ha valamiben nem biztos, pl: alsó, felső, első, hátsó, jobb vagy bal oldal, vagy itt kérdezhet olyan alkatrészről a megrendelt alkatrészen kívül amit nem talált.
A megrendelt alkatrészeket személyesen is át lehet venni, ilyenkor is kérjük, hogy a webshopban rendelje meg, és jelölje be a személyes átvételt, amint beérkezett a megrendelt alkatrész vagy alkatrészek, akkor SMS-t küldünk.
A kinézett alkatrész megnevezésében van egy kódszám, amennyiben munkaidőben ezt bediktálja, meg tudjuk mondani, hogy mikor tudjuk feladni.
Munkaidő:
Nyitvatartás: hétfőtől-Csütörtökig: 08 órától 16 óráig.
06 62 243 623
Telefonon nem tudunk rendelést felvenni!
Garancia vagy probléma esetén:
A megrendelt alkatrészeket csak szakszervizben szereltesse be, mert bármilyen alkatrész probléma esetén szükségük van (még egy csavarnál is):
A székszerviz által elvégzett beszerelés számlájának a másolata.
A székszerviz által feltárt hiba jegyzőkönyvének a másolata.
A szakszerviz által kiállított mérési jegyzőkönyv másolata.
A nagykereskedelmi cégek vagy az alkatrész gyártók csak ezekkel az iratokkal visszaküldött alkatrészek garanciális problémái vizsgálja felül!